Site map
Gå till »
Namn Lösenord
Namn Lösenord
Startsidan >> Om WebCertain

Om WebCertain

WebCertain hjälper dig hitta kunder lokalt och internationellt

Om du vill nå internationella kunder online måste du på allvar beakta flerspråklig SEO och sökning. Flerspråkig marknadsföring handlar inte om översättning, det handlar om effektiv kulturell och lingvistisk kategorisering. Att förstå användarens onlinevanor, uppfattningar och beteenden på varje marknad är av yttersta vikt för att du ska lyckas. Flerspråkig SEO och online-PR börjar med att känna till var dina kunder sannolikt söker och vad de söker och vad de förväntar sig att se på din sajt.

The World Language Hub (Världens språkcentrum) gör det möjligt för Web Certain att tillhandahålla flerspråklig sökmotormarknadsföring som sin kärnverksamhet. Företaget har konsulter från 25 länder som tillsammans utgör en unik kunskap om lokal och global sökmarknadsföring. Som ett resultat av det kan WebCertain tillhandahålla ett stort utbud av sökmarknadsföringstjänster på alla större webbspråk, inklusive pay per click-kampanjer, organisk SEO och online-PR.

Vår forskning har visat att det är en ökande efterfrågan på bra flerspråkliga SEM-tjänster bland världens ledande företag eftersom de riktar sig till världen på olika språk. Att kunna kommunicera med kunder på deras eget språk är absolut nödvändigt. Det effektivaste sättet att hantera en sökmotormarknadsföringskampanj i flera länder och på olika språk är att använda en enda byrå, det är kostnadseffektivt och gör det mycket enklare för företag att leda projekt.